Muhammed Omer Ve Anal Seks yanıt vermeden belli bir süre bekler ve o arada istenen ayet iner. Burada bu üç görüşü özetlemekte kanımca yarar var. Şu da önemli: Bir kere görüş ne olursa olsun az önceki ayet üzerinde herhangi bir etki yapmaz. Çünkü ayet gayet nettir ve savunulacak yanı yoktur; ama yine de bir özet vereyim. Ayrıca İslam'da eşcinsellere yönelik nefret ve anüs un seks için yaratilmadigini söyleyen İslamcılara ders olsun. Güya Yahudilerde sevişme anında tek yön kullanılıyormuş; başka pozisyonlar yokmuş. İşte benzer olaylardan dolayı bu ayet Omer Ve Anal Seks ki, bir erkek her pozisyonda eşini tutup sevişebilir; ancak sevişme yeri belli ve hep aynı olmalı. İşte ayetin niçin geldiği oluştuğu konusunda bir görüş bu. İkinci görüş: Bu ayete göre insanlar hanımlarıyla hem mutad yoldan, hem makattan istediği şekilde cinsellik yaşayabilir; ayet buna bir fetvadır diyenlerin görüşü. Bunu savunanlar arasında İmam Ahmet b. Hanbel, Abd b. Hatta İmam Şafii ile Muhammed b. Hasan arasında bu konuda bir tartışmanın geçtiğini de aktarıyor İmam Suyuti. Muhammed diyor ki, mademki İcadını tarlaya benzetmiş verimlilik demek o halde bilinen yol dışında haramdır. Çünkü başka yerlerden sevişmekte verimlilik yok. Çocuk ancak o malum yerde cinsellik olursa oluşur. Onun için başka yerler anlaşılmamalı diyor. İmam Şafii buna karşı, peki diyelim bir erkek eşinin karnıyla oynadı veya bacaklarıyla oynadı ve tatmin oldu. Peki, bu durumda bir sakınca var mı? Adam hayır yanıtını veriyor. İbni Kudaime de, yukarıdaki ayete göre kadınla makattan cinsellik yaşamakta sakınca yoktur yorumunu yapmıştır Muğni adili kitabında. Üçüncü görüş: Anılan ayetin azl için inmesi mümkün demişler. Yani cinsel ilişki anında erkeğin, menisini dışarı akıtması demek. Hâlbuki bunun az önceki ayetle uzaktan yakından ilgisi yok. Ayet açık diyor ki, kadın erkek için bir nevi tarla durumundadır. Dolayısıyla tarlasına istediği yerden girebilir. O kadar açık ve net. Bazen bir fotoğraf-bir manzara, açıklamaya gerek duymadan birçok şey ifade eder. Gerçek şu ki, kalan diğer yorumlar boşuna yazılmış, gerçeği yansıtmıyor. Anlatıldığı gibi Yahudiler, genelde Hz. Demek ki yeryüzünde artık başka problem kalmamış, Tanrı da kalkmış bu gibi konular için ayet gönderiyor. Hanbel, Abdullah b. Abbas hadisleri kısmında. Burada dipnotta ayrıca kaynaklar veriyor. Burada bence bir tuhaflık var. Sizin dediğiniz mantıkla kuranın çoğuna demek ki x kişi bu işi yapmasaydı o ayet o şekilde inmeyecekti veya o ayet inmeyecekti çıkarımını yapabiliriz fakat; kuranın özellikle hayatın içine dair ayetleri durup dururken değil sorunlar ve durumlar üzerine inmiştir. Aksi taktirde toplumda hiç olmamış bir durum için ayet gelmesi toplumun işine yarar bir durum olmayacaktı. Düşünün; ömer veya x birisi hiç böyle bir sorunla karşılaşmadı. Direk ayet iniyor; kadınlarınıza istediğiniz gibi yaklaşabilirsiniz. İnsanlar da ne alaka bu nerden çıktı durup dururken zaten kim öyle bir şey yapar ki diye şaşırabilirlerdi. Mesela muhtemel sorun olarak nelerin cevabı yok kuranda hukuki acıdan? Bu anlamda zamansal olarak sorun oluşturmaz. Efendi, yüzlerce cevabı olmayan sorun var hangi birisinden bahsedeyim. Dalga mı geciyorsun adam mı seçiyorsun.
ÖMER'E ÖZEL AYETLER - Din ve Mitoloji Bunun üzerine. Bazı alimlerin, üreme organından olmak şartıyla arkadan cinsel ilişki helaldir, anlamına gelen sözleri, sadece arkadan diye anlaşılmış ve sanki. Abdullah şöyle derdi: "Yahudiler, eğer kadına arkadan yaklaşıp cinsel ilişkide bulunması sonucu kadın hamile kalırsa çocuğu şaşı olur" diyorlardı. İslam'da cinsellik - VikipediCulah ile karşılaştığında kendisine: "Kadına dübüründen yaklaşma hakkında bir şey duydun mu? Ali der ki: Bedevi'nin biri gelip: "Ey Allah'ın Resulü! Burada bu üç görüşü özetlemekte kanımca yarar var. Sahabe, tabiin ve daha sonraki bazı alimlerin bu işe cevaz verdiklerine dair sözleri yanlış anlaşılmıştır. Abd b. Sekr halindeki evliya sorumlu olur mu?
KUR'AN ANALİZİ
Bunun üzerine. Bende merak edip bikaç bilene sordum araştırdım ve anal kısım vajina gibi esnek bir. Sâlim'in, babası İbn Ömer'in bu işi (anal ilişki) yaptığına dair beyanını dile getiren rivayetin de gerçek olup olmadığı tartışma konusudur. Allah insanlara o şekilde münasebeti haram kılmıştır.. Bazı alimlerin, üreme organından olmak şartıyla arkadan cinsel ilişki helaldir, anlamına gelen sözleri, sadece arkadan diye anlaşılmış ve sanki. Abdullah şöyle derdi: "Yahudiler, eğer kadına arkadan yaklaşıp cinsel ilişkide bulunması sonucu kadın hamile kalırsa çocuğu şaşı olur" diyorlardı. Zira İbn Ömer her.Böyleleri bu tür şeyleri yaptıkları ve Yüce Allah'a nasûh bir tövbe ile tövbe etmedikleri sürece kılacakları namaz kabul olmaz. Konuyu Peygamberimize sallallahü aleyhi ve sellem sorduğunda Yüce Allah bu âyeti indirdi. Tuhfe: أخبرني عثمان بن عبد الله قال نا سليمان بن عبد الرحمن من كتابه قال نا عبد الملك بن محمد الصنعاني قال نا سعيد بن عبد العزيز عن الزهري عن أبي سلمة عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم استحيوا من الله حق الحياء لا تأتوا النساء في أدبارهن [ -: :- ] Ebu Hureyre, Resulullah Sallallahu aleyhi ve Sellem 'in: "Allah'tan hakkıyla haya edin utanın. Öyle zannediyoruz ki, cinsel organdan olmak şartıyla arkadan gelmek caizdir diyen alimlerin ifadelerini, bazı kimseler tarafından yanlış anlaşılmış ve sanki anüsten cinsel ilişki haram değilmiş gibi yorumlanmış olabilir. Bezzâr ve Beyhakî , Ebû Hureyre'den bildiriyor: Resûlullah 'a sallallahü aleyhi ve sellem azil konusu soruldu ve:. Ahmed , Talk b. Hatîb , Ruvâtu Mâlik 'de Ahmed b. Çocuk ancak o malum yerde cinsellik olursa oluşur. Müslümanlar da bunu Resûlullah 'a sallallahü aleyhi ve sellem zikrettiler ve:. Değerli kardeşimiz, Hayır, anal ilişkiye helal diyen bir müçtehit yoktur. Bu âyetin ne hakkında nazil olduğunu biliyor musun? Sonra elini eşinin alnına koy. Kadınlara dübüründen yaklaşma konusunda bilgin var mı? Beyhakî , Sünen'de Muhammed b. Fer'î deliller. Bunun üzerine:. Bu içeriği faydalı buldunuz mu? Kadınlara dübürlerinden yaklaşmayın! Ancak "İstediğiniz gibi" ifadesinden kasıt gece veya gündüz istenilen zamanda gelinmesidir. Beyhakî , Sünen'de İkrime'den bildirdiğine göre İbn Abbâs kadına dübürden yaklaşmayı ağır bir şekilde kınardı. Saîd b. Bunun üzerine Resulullah Sallallahu aleyhi ve Sellem 'e şu ayet nazil oldu: "Kadınlarınız sizin tarlanızdır, tarlanıza istediğiniz gibi gelin Bunu yapandan da Allah ve Resûlü nefret ederler. Abdullah şöyle derdi: "Yahudiler, eğer kadına arkadan yaklaşıp cinsel ilişkide bulunması sonucu kadın hamile kalırsa çocuğu şaşı olur" diyorlardı. Kendi kadınlarına yaptıklarını o kadına da yapmak istedi, ancak kadın bunu kabul etmedi ve:. Yahya Suzan , Hicrî 1. Ravi Zir der ki: Ubey'ye:. Hakim'den, o babasından, o da dedesinden bildiriyor:. Abdillah b. Vessâc'ın bana bildirdiğine göre Ebu'd-Derdâ:. Ensarlı kadınlar da buna karşı çıktı. Kitap elinize geçerse dikkat edin, zira İbn-i Ömer'e isnad edilen, bir haksızlıktır. Eşimi bana beni de eşime mübarek kıl! Haziran 26, gönderildi. Ahmed , Abd b. Düşünün; ömer veya x birisi hiç böyle bir sorunla karşılaşmadı.