Kendisine müzik, futbol ve Karabük ekseninde gelişen bir dizi soru sorduk ve içten yanıtlar aldık. Fazla uzatmayalım, sizleri röportajla başbaşa bırakmak istiyoruz. Kısaca anlatabilir misin? Kayra: İlk olarak yılında, çocukluk arkadaşlarımdan Doğanayla Bitap Twitter Sokakta Amcık Şov, GINA grubu olarak bir demo albüm yaptık ve bunu kendi imkanlarımızla kısıtlı sayıda basıp dağıttık. Bu durum özellikle gençler arasında rap müziğin daha da yakından tanınmasına, bilinçli bir dinleyici kitlesinin oluşmasına çok büyük katkıda bulundu. GINA grubu olarak demo albümümüzden sonra üç albüm daha yapıp internet üzerinden yayınladık. Bu albümlerin ardından underground rap camiasında kendi çapımızda bir dinleyici kitlesine ulaşmış olduk. İlk yıllarda yaptığımız çalışmalardan içerik olarak biraz daha farklı bir hava yakaladık ve bunun üstünde durduk. Çok geniş kitlelere hitap etmedik ama nitelik yönünden kuvvetli bir dinleyici kitlesine hitap ediyor olmak bizim için çok önemliydi. Çok büyük çeşitlilik gösteren, seçici, duyarlı, müzik türleri arasındaki farklılıklara saygı gösteren, gösteriş telaşesine düşmemiş bu kitle çok büyük mutluluklar yaşattı. EY: Şarkılarında öykü anlatısı ya da buna yakın bir tutum var. Üstelik sözlerin akışı öyle ilerliyor ki bazen bir yerde durup çevrende ya da kafanda gerçekleşenleri anlatıyorsun. Tabi bazı sözler de Karabük kokuyor bu öykülerin içinde. EY: Yine şarkı sözlerinden devam edelim. Sözlerin içerisindeki karakterler gözlerimizin önünden geçiyor. Duvar dibinde oturan İlyas Salman imgesi, karlı bir havada yükselen bir Leonard Cohen sesi, kulaklara çakılacak bir Boris Vian, kim bu Şevket Hamdi Tan dedirten anlar… Ne oluyor da bu karakterler dizelerde dile geliyor? Tabi buna yine Şener Şen, İlyas Salman gibi karakterleri de ekleyebiliriz. Bu zaman aralığından alınan imgelerin arkaplanı, ya da amacı nedir? EY: Şarkılarda öykü anlatısını gerçekleştiren kişinin hayata dair idealist çerçevede bir amacı olmadığı fakat hayattan duyduğu rahatsızlıklarının bulunduğu aşikar. Bundan sonra da öyle olmaya devam edecek. Underground rap camiası dışında, hardcore, punk, metal dinleyen insanlara da ulaşabildik. Şarkıları dinleyen insanlardan arada bir gelen oldukça yürekten yazılmış mailler insana yalnız olmadığını hissettirmesi bakımından çok büyük önem taşır. Şu an bu röportajı yapmak, Karabükspor ve Karabükspor tribünleri için büyük emek harcayan bir oluşumdan bu kadar güzel sorular almak kendi çapımda kafamda kurduklarıma birazcık yaklaştığımı gösteren, bana seneler sonra da gurur verecek anılar arasına çoktan girmiş durumda. Kafamda kurmaya hala daha devam ediyorum, bir iki şey daha var olursa tadından yenmez diyeceğim, inşallah onları görebilme mutluluğuna erişilir. İlk konserinle son konserin arasında yaptığın müziğe dair gözünde nasıl bir grafik çıkıyor? Ben sahneden çekinen, belli bir gruba hitap ederken çeşitli gerginlikler yaşayan biriyim. İlk konserlerde bunu çok bariz şekilde hissederdim, zamanla bunu birazcık aştım ama hala daha çekingenlik ve gerginlik yaşıyorum. Bunun sonucunda Twitter Sokakta Amcık Şov çok daha coşkulu geçmeye başladı. Son konserde gördüğüm en önemli şey, artık şarkıların bizden çok daha bağımsız hareket ettiğini görmüş olmamdı. İlk konserde sahnedeyken kendimi Twitter Sokakta Amcık Şov yalnız hissederken, son konserde durumun olumlu manada bambaşka bir hal aldığını farkettim. Kendi şarkılarınızı sizden daha çok sahiplenen bir kitle, sahneye çıkan insan için aranıp da bulunmayacak bir şey. EY: Kliplerin kısa film tadında oluyor dinleyiciler için. Sonraki parçalar için çekilecek kliplerde yine Karabük teması işlenecek mi? Kayra: Klipler için Bedirhan Karakurluk arkadaşımıza ne kadar teşekkür etsek azdır. Kayra: Alt Geçit için klip çekme düşüncesi aklımızda hiç yoktu. Yaz aylarında yakaladığımız bir anlık gaz ve bir haftalık müsait zamanla beraber bir anda kendimizi cümbüşün içinde bulduk. Bedirhan eksik olmasın bizim şarkılarımızı uzun zamandır çok derinlemesine takip eder.
Şeker Portakalı th Edition Jose Mauro de Vasconcelos Scribd Download | PDF Autism/Asperger❤️Purple #İstanbulSözleşmesiYaşatır #GeziKalır. Oyun yapanların ya da yapmak isteyenlerin kafasında dolanan deli soruları @DoraOzsoy aka @rogueducktr ile yanıtlamaya çalıştık (oldu gibi de:). Freelance Journalist✏️#HaberinOlsun Rights Defender & Social hiperactivist Mom of a hero w. Arşiv, Emre Yağlı, RÖPORTAJ | Röportaj: Kayra | Kardemir Karabükspor Taraftar SitesiTeneke tribüne girdiğimiz ilk an şansımıza futbolcular ısınmaya çıkmıştı ve tribünlere çağrılıyorlardı. Dünyaca Ünlü Festivaller Karnavallar yazım için tıklayın. Register New Account. A few weeks after the Buckatunna robbery this note, through his father, was paid, some of the currency used being subsequently identified as part of that stolen at Buckatunna. At night he was confined in one of the cells on the ground floor of the prison, but was permitted to occupy during the day one of the guard rooms situated on the third floor of the building.
Copyright:
Oyun yapanların ya da yapmak isteyenlerin kafasında dolanan deli soruları @DoraOzsoy aka @rogueducktr ile yanıtlamaya çalıştık (oldu gibi de:). Freelance Journalist✏️#HaberinOlsun Rights Defender & Social hiperactivist Mom of a hero w. Bağımsız Gazeteciliğin Sesi | Reklam & İşbirliği: [email protected] Gençlik kankim Leyla Özalp'le 'den beri İstanbul'un 2 merkezî garından biri #Haydarpaşa'yla Dayanışma haftası nöbetindeydik. Autism/Asperger❤️Purple #İstanbulSözleşmesiYaşatır #GeziKalır.Information about the Project Gutenberg Literary Archive Foundation The Project Gutenberg Literary Archive Foundation is a non- profit c 3 educational corporation organized under the laws of the state of Mississippi and granted tax exempt status by the Internal Revenue Service. Steve Jobs From Everand. Altında da evi kem gözlerden korumak için bir dua vardı. Her verileni okuyordum. Have an account? The father of the prisoner testified that his son had slept at his home in Lamar County on the night of the Buckatunna robbery. Site inşallah yüklendiği misyonu uzun yıllar sürdürmeyi başarır. El ele, acele etmeden sokakta yürüyorduk. You show this to any and all if you wish. On dakika içinde bütün komşular başarımı görmeye gelmişlerdi. Ben Horowitz. Anneannem homurdanarak, dünyanın sonunun geldiğini söyledi. Yazık, denizci aşkı Yarım saati geçmez Gemi demiri aldı Denizcim uzaklaştı… Çok kabarmıştı deniz…. Ama ona ne diyeceğimi bilmiyordum. For to save you from the punishment of your offense no less than five of your family and friends have perjured themselves to establish an alibi in your behalf, for which offense two of them have already pleaded guilty and are condemned to serve terms at hard labor in the penitentiary—a punishment the more serious in its consequences because not confined to themselves alone, but to their helpless families and children as well. Gittiğinizde göreceksiniz orada oluşmuş bir sıra var ve makinenizi verip dilediğiniz gibi bahşiş usulü fotoğrafınızı çekecek bir abi var. Stadının etrafının havası, kokusu değişse bile insan maça gittiğini bildiği sürece heyecan değişmiyor. Chris Voss. The Grand Jury being in session they were indicted at once, and finding that any defense would be useless, both entered a plea of guilty. Bol bol maç anısı anlatılır, herkes kendi efsane futbolcusundan bahseder. Edmundo Dayı kafadan çatlağın biri; biraz da yalancı. Bellagio ve Ceaser Otel. Bizimki gel yat dinlen sonra çık gez oteli. Yoksa, bir daha seninle gezmeye çıkmam. Sergeant Montgomery, meantime, had conceived the idea of climbing the latticed walls of the court, and while the other officers diverted his attention, would reach the fourth story, directly under him, and overturn the table, and before the prisoner could regain his footing he would pinion him and prevent his suicide. Bu yaptığın oyunsa görürsün gününü. Bu arada yürümeyin, arabayla gidin. Dünyaca Ünlü Festivaller Karnavallar yazım için tıklayın. Jennifer Egan. Mark Manson. Copyright laws in most countries are in a constant state of change.